Blog

Co je to hypoalergenní krmivo

Co je to hypoalergenní krmivo

Jak u psů, tak u kočiček se někdy vyskytuje potravinová intolerance na některé složky stravy. Následky po konzumaci nevhodného krmiva se objevují velmi brzy, a to v nejrůznější formě obtíží. Bohužel odstranění těchto obtíží (např. průjem, hleny ve stolici, svědivost kůže, či její zčervenání, vylizování pacek) je pro každého majitele velkou výzvou a během na dlouho trať, a to v řádu několika týdnů, spíše měsíců.

S čistou klimatizací proti virům a bakteriím

S čistou klimatizací proti virům a bakteriím

Ještě v nedávné době platilo, že používání klimatizací ve vozech je výsadou výhradně letního období. Vývoj konstrukce moderních automobilových klimatizačních jednotek však nyní směřuje k jejich celoročnímu používání. I proto je důležitá správná celoroční údržba celého systému. Americká společnost BG Products přichází na trh nyní s novým antibakteriálním a antivirotickým dezinfekčním výrobkem.

BG – Prokazatelná cesta k úspoře paliva

BG – Prokazatelná cesta k úspoře paliva

Technologie americké společnosti BG Products již dlouhodobě směřuje k dekarbonizaci motorů, což mimo jiné přináší i sníženou spotřebu paliva u zážehových i vznětových motorů. A jak jsme se přesvědčili, nejedná se pouze o osobní vozy.

MOTOROVÝ OLEJ: JAK VYBRAT TEN SPRÁVNÝ?

MOTOROVÝ OLEJ: JAK VYBRAT TEN SPRÁVNÝ?

Motorový olej je pro motor automobilu,  motocyklu a dalších dopravních prostředků se spalovacím motorem velice důležitý. Bez něj by došlo k zásadnímu poškození motoru a podobné by to bylo s olejem, který není pro daný motor určen.

KARBON - Jde o strašáka moderních motorů?

KARBON - Jde o strašáka moderních motorů?

Co je vlastně karbon? Jde o uhlovodíkové úsady, které  zanášejí spalovací komory, výfukový systém i filtr pevných částic DPF. U starých motorů nebyl tento problém tak ožehavý, jako nyní u moderních motorů. Čím novější systém, tím jsou úsady pro něj nebezpečnější. Je třeba se tohoto strašáka bát?

Zanesený DPF filtr? Známe řešení!

Zanesený DPF filtr? Známe řešení!

Problematika zanesených filtrů pevných částic DPF u vozidel s dieselovým motorem se nyní skloňuje na různých místech snad ve všech pádech. Závažným problémem s fatálními následky je jejich odstranění z vozů, což je v přísném rozporu s naší legislativou. Je to ale opravdu pro majitele takto postižených vozů jediné možné řešení?