Silně zakarbonovaný motor a tvrdě zapečené pístní kroužky?

Trápíte se tímto problémem a nevíte si rady? V servisech Vám bylo řečeno, že motor musí jít na generální opravu a bude Vás to stát několik tisíc korun a budete několik dnů či týdnů bez vozidla? Budou se shánět ND na Váš motor. A nemáte záruku zda po opravě se tento problém nebude opakovat? Nejraději by jste chtěli mít vyřešen problém ihned a bez velkých investicí? Ano tak to jste zde správně.

Máme pro Vás řešení !

Nebudete muset čekat na ND motoru, nebudete muset investovat vysoké částky do opravy a navíc nebude se muset komplet demontovat motor z vozidla. Ptáte se jak je něco takového v dnešní době možné? Až neuvěřitelné. Investicí řádově několika stovek korun bez demontáže motoru budete mít dekarbonovaný motor a nejen to, ale i EGR ventil, palivový a výfukový systém. Navrátíme motoru jeho původní výkon, zamezíme vysoké spotřebě oleje, motor nebude kouřit a starty budou bez problému. 

A to vše za pouhých 28 hodin.

Existuje osvědčený a v praxi ověřený způsob za pomocí unikátních BG produktů, které velmi efektivně odstraňují veškeré i ty nejhouževnatější úsady nejen z EGR, ale i z celého systému. Dokonale uvolní již natvrdo zapečené pístní kroužky, které přestaly plnit svou funkci. Vše ovšem za předpokladu, že motor není nijak vážně mechanicky poškozen. Mechanické poškození nedokážeme opravit.

Poznámka:

Aby se tomuto zakarbonování motoru zabránilo a aby jste i ušetřily nemalé finanční částky, doporučuje při každé výměně motorového oleje provést dekarbonizaci za použití BG dekarbonizačních KITů a pak průběžně používat BG produkty, které jsou speciálně vyvinuty a stále vyvíjeny pro jednotlivé typy motorů.

V případě potřeby o radu či pomoc, jsme Vám k dispozici na uvedených kontaktech. Neváhejte se na nás obrátit z jakýmkoliv dotazem.

Na přiložené fotodokumentaci je vidět jak dochází k poškození pístů díky silnému karbonu. O tom jak vzniká a co způsobuje jsme již psali v předešlých článcích (doporučuje si je přečíst).