Silně zakarbonovaný motor a tvrdě zapečené pístní kroužky?

Trápíte se tímto problémem a nevíte si rady? V servisech Vám bylo řečeno, že motor musí jít na generální opravu a bude Vás to stát několik tisíc korun a budete několik dnů či týdnů bez vozidla? Budou se shánět ND na Váš motor. A nemáte záruku zda po opravě se tento problém nebude opakovat? Nejraději by jste chtěli mít vyřešen problém ihned a bez velkých investicí? Ano tak to jste zde správně.

Máme pro Vás řešení !

Nebudete muset čekat na ND motoru, nebudete muset investovat vysoké částky do opravy a navíc nebude se muset komplet demontovat motor z vozidla. Ptáte se jak je něco takového v dnešní době možné? Až neuvěřitelné. Investicí řádově několika stovek korun bez demontáže motoru budete mít dekarbonovaný motor a nejen to, ale i EGR ventil, palivový a výfukový systém. Navrátíme motoru jeho původní výkon, zamezíme vysoké spotřebě oleje, motor nebude kouřit a starty budou bez problému. 

A to vše za pouhých 28 hodin.

Existuje osvědčený a v praxi ověřený způsob za pomocí unikátních BG produktů, které velmi efektivně odstraňují veškeré i ty nejhouževnatější úsady nejen z EGR, ale i z celého systému. Dokonale uvolní již natvrdo zapečené pístní kroužky, které přestaly plnit svou funkci. Vše ovšem za předpokladu, že motor není nijak vážně mechanicky poškozen. Mechanické poškození nedokážeme opravit.

Celý postup velké dekarbonizace takto natvrdo zapečeného motoru si můžete stáhnout ZDE.

Poznámka:

Aby se tomuto zakarbonování motoru zabránilo a aby jste i ušetřily nemalé finanční částky, doporučuje při každé výměně motorového oleje provést dekarbonizaci za použití BG dekarbonizačních KITů a pak průběžně používat BG produkty, které jsou speciálně vyvinuty a stále vyvíjeny pro jednotlivé typy motorů.

V případě potřeby o radu či pomoc, jsme Vám k dispozici na uvedených kontaktech. Neváhejte se na nás obrátit z jakýmkoliv dotazem.

Na přiložené fotodokumentaci je vidět jak dochází k poškození pístů díky silnému karbonu. O tom jak vzniká a co způsobuje jsme již psali v předešlých článcích (doporučuje si je přečíst).