Vaše dotazy

Máte problém s vaším vozidlem a nejste si jisti, zda vám může pomoci právě dekarbonizace? Nevíte si rady jaký nejlepší olej je pro Vaše vozidlo? Zeptejte se odborníka, který vám poradí.


Jméno: martin ch.

Datum: 15. 8. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
mám Škodu Octavia II 1,6 TDI (DSG), najeto cca 107 000 km. Jezdím nepravidelně, ale dlouhé trasy. Začaly se objevovat poruchy P2453 a P2454. Zkoušel jsem aplikovat BG 245 Diesel (946 mL), jelikož jsem předpokládal špatnou naftu a zanesený palivový systém. Po cca prvních 100 km po aplikaci se poprvé za dobu (a také naposled), kdy vlastním vozidlo (cca 30 000 km) uskutečnila regenerace DPF filtru. Nicméně po vyjetí celé nádrže se situace nezlepšila a závady P2453 a P2454 se stále objevují. Po dobu, kdy byl v nádrži přípravek BG vozidlo startovalo výrazně lépe. Auto nepadá do nouzového režimu a jezdí bez problémů jako vždycky a to i v případě, že dostane \"naloženo\". Původní majitel měl v minulosti měněné některé vstřiky.
Můžu očekávat, že lze problém vyřešit další důkladnější odbornou dekarbonizací? Tak jako tak mne čeká servis s výměnou oleje atd., takže bych to případně rád zfouknul při jednom.
Martin Ch.

Dobrý den,

je to přesný příklad, že pokud je zanesení karbonem a sazemi již výraznější, tak musí následovat profesionální BG dekarbonizace v našich provozovnách. Po dekarbonizaci, již bude vstřikování, sání, spalovací prostor i DPF bez karbonových úsad a vy jen budete preventivně každých cca 15.000 km aplikovat kit BG dekarbonizace a aditivovat naftu BG 225, který zajistí bezproblémový chod vstřikovačů a zabrání zanesení EGR a DPF. Bohužel toto aditivum není vítězem testů, jelikož ho časopisy nechtějí do testu zařadit, že to je profesionální a ne volně dostupný produkt??? Tím udržíte motor i DPF v dobré kondici a přístrojovou BG dekarbonizaci již nebudete potřebovat.

https://www.amocar.cz/p/bg6575-dekarbonizacni-set-diesel-pdf
https://www.amocar.cz/p/bg225-dfc-hp


Jméno: Roman P.

Datum: 15. 8. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
již u vícero vozů jsem aplikoval 44K. První pokus a seznámení s BG proběhlo u Felicie 1.6 MPi, následně jsem použil 2x během 4 let provozu u Mitsubishi Carisma GDI (tyto motory hodně trpí na karbonizaci) a v obou případech výsledek pozitivní. Také jsem nedávno doporučil BG 24432 kolegovi s 1.9TDI PD 77KW a ten poznal rozdíl již po pár desítkách ujetých km s \"trošku\" těžší nohou na plynu.
Nyní přišla změna i u mne změna a do života mi vstoupila Audi A4 B7 1.9TDi 85KW (BRB). 
Proto se ptám:
1) když aplikuji nyní BG 24432 a během vyjíždění nádrže dojde k aplikaci BG 109 EPR a výměně oleje a všech filtrů, budou se filtry zanášet a bude nutná jejich dřívější výměna, zejména palivového filtru?
2) motor má najeto skutečných 141tkm, nevím na jaké paliva jezdil, v jakém stavu je karbonizace - dojde již po první aplikaci k citelnému zlepšení chodu motoru a čistoty vstřiků?
3) pomůže aplikace BG 24423 i k pročištění EGR a DPF? nevím v jakém jsou stavu
4) je pravděpodobné, že po aplikaci BG 24423 a BG 109 oddálím či předejdu výměně vstřikovačů a problémům s EGR a DPF?

Koncernovému vznětovému motoru jsem se stále vyhýbal, dával jsem přednost japonským atmosférickým benzínům, proto se trošku bojím všech strašáků naftových motorů (vstřiky, EGR, DPF, turbo...)

Děkuji za Váš čas a odpovědi.

Roman P.

Dobrý den,

jsem rád, že to co slibujeme jste si mohl ověřit na vlastní "kůži". Účinek by měl být opravdu znát poměrně brzo po aplikaci. Teď k Vašim dotazům:

1) správný postup, pokud chcete zvolit i výměnu palivového filtru je následovný. Do starého oleje aplikovat BG 109, po procesu vyměnit olejový filtr, olej a palivový filtr. Pak aplikovat BG 244 do nádrže s novým filtrem. Nic se nebude zanášet a BG 244 nebude zbytečně čistit zanesený palivový filtr a půjde s plnou silou do spalovacího prostoru a vstřikování.2) určitě bych doporučil aplikovat větší balení BG 24532, výsledek by měl býti již po vyjetí nádrže 100% měřitelný i znatelný.
3) EGR i DPF jsou problematické komponenty, které je jednodušší a levnější ošetřovat preventivně. Ano po aplikaci BG 109 a 245 dojde k částečné očistě obou součástí (u DPF se uvádí průměrná hodnota 26%), ale pokud budete pravidelně aplikovat BG kit kompletní dekarbonizace pro motory s DPF, tak již k zanášení nebude docházet. Máme vozy s nájezdem přes 400.000 km a hodnoty zanesení DPF jsou v řádu procent.
4) pokud nejsou již mechanicky poškozeny, tak ANO

Všechny zákazníky učíme se o motor preventivně starat, jednoduchá prevence aplikací preventivní kitu BG dekarbonizace a u naftových motorů i aditivace nafty BG 225, který zajistí bezproblémový chod vstřikovačů a zabrání zanesení EGR a DPF. Bohužel toto aditivum není vítězem testů, jelikož ho časopisy nechtějí do testu zařadit, že to je profesionální a ne volně dostupný produkt????

https://www.amocar.cz/p/bg6575-dekarbonizacni-set-diesel-pdf
https://www.amocar.cz/p/bg225-dfc-hp


Jméno: Pavel K.

Datum: 26. 7. 2018

Dotaz:

Dobrý den. Prosím o radu, zda je možné použít výplach motoru, z důvodu chybného postupu předchozího autoservisu, kde mi do motoru při výměně oleje změnili plnou syntetiku za polosyntetiku, prý kvůli snížení hluku a motor nebude tolik trpět. Mám BMW E46 320d 110kw, najeto 230t.km. Po výměně motor fungoval stejně, měnil jsem už po té ještě 2x a použil opět polosyntetiku. Po zjištění že BMW má v mazacím plánu po celou dobu plnou syntetiku jsem pochopil, že polosyntetiku v mém motoru není správná. Chtěl bych se proto vrátit zpět na původní vyskozitu, jakou volbu vyplachu, mám dle Vás použít, než při další výměně přejdu zpět na plnou syntetiku mot.oleje? Děkuji předem za odpověď.

Pavel Kanči.

Dobrý den,
pro přechod motorových olejů z různých viskozit je vhodné použít produkt BG 109. A určitě doporučuji aplikovat i plně syntetický produkt BG 112, který zvýší oxidačně-termální stabilitu/životnost oleje a zabrání tvorbě jakýchkoliv úsad v motoru a na pístních kroužcích. 

https://www.amocar.cz/p/bg6568-dekarbonizacni-set-diesel


Jméno: Aleš P. 

Datum: 17. 7. 2018

Dotaz:

Dobrý den, mám Mercedes-Benz w211 320cdi (3222ccm Diesel) nájezd 245tkm. Koupil jsem si BG 245 a zajímá mě jak moc dokáže dekarbonizovat tento motor. Procentuálně kolik z doposavad usazeného karbonu dokáže odstranit popřípadě kdy je nejvhodnější aplikovat další dávku ? Děkuji

Dobrý den,
na to není jednoduchá odpověď, jelikož každé auto má úsady v úplně jiné úrovni/množství. Záleží na druhu jízdy, motorovém oleji, výměnném intervalu, naftě, apod. Je tady dost proměnných, aby šlo exaktně změřit množství, které se odstraní. Nicméně u aut, které mají najeto více než 150.000 km a nikdy neprovedli dekarbonizaci, se doporučuje použít na začátek větší balení BG 24532 (946 ml) nebo 3 malá balení BG 245. Také bych 100% doporučoval použít i další dva přípravky BG 109 na dekarbonizaci olejového prostoru, pístních kroužků a BG 112 pro zajištění čistého systému v olejovém a sacím systému a také zvýšení oxidační stability oleje.

Po aplikaci velkého balení BG 245 (BG 24532) a po servisu olejového prostoru BG 112+109 bude výsledek jednoznačně měřitelný.


Jméno: Honza M.

Datum: 11. 7. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
vlastním audi A4, 1,8 TFSI, 2014, najeto 60 tis., volnoběh začíná kolísat, auto nevykazuje žádnou závadu, v servisu odmítají věc řešit, pokud el. diagnostika nic neodhalila a celou věc bagatelizují, že o nic nejde. Sám jsem zkusil aplikovat přípravek BG 208 44K, stav se lehce zlepšil, ale pořád to není ok. Tak relativně mladé auto s relativně menším nájezdem by mělo mít dle mého názoru volnoběh hladký. 

S pozdravem Honza

Dobrý den,
to je bohužel typický problém u benzínových motorů s přímým vstřikováním. Největší problém je v sacím traktu, kde již ventil není oplachován palivem a dochází k jeho zanášení a tím k jízdním problémům. Hlavně těkavostí oleje (nízká viskozita, vysoká operační teplota, malá olejová náplň a slabé pístní kroužky = to je hlavní příčina). Bohužel, tím že sacím traktem neprochází palivo, tak BG 208 to nemůže sací ventily vyčistit. U těchto motorů je velmi důležitá pravidelná prevence každých cca 15.000-20.000 km. Máme na to speciální sadu a pokud se aplikuje od nového vozu, tak problém nikdy nevzniká. Je důležité vždy všechny tři produkty ze sady. Již od 20 000 km jsou poměrně výrazné úsady u těchto typů motorů. Doporučuji buď zkusit BG sadu pro GDi, FSi,.... a pokud se to nezlepší, tak musíte na profesionální BG dekarbonizaci sacího traktu a pak budete pokračovat v prevenci. Můžete to také otočit a jít rovnou na BG profesionální dekarbonizaci do některého z našich center, to by byl asi nejlepší krok.

https://www.amocar.cz/p/bg6567-dekarbonizacni-set-benzin


Jméno: Dominik S.

Datum: 4. 7. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
Mám O2, 1.6 FSI rok výroby 2005, najeto 180.000.
Auto jsem koupil, když mělo najeto 170.000,- před cca 4 měsíci.
Myslíte, že mám udělat dekarbonizaci? Bude to v těchto kilometrech znatelné, účinné a především efektivní?
--
Děkuji Vám a přeji pěkný den,
S pozdravem 
Dominik S.

Dobrý den,
ano, to je velmi dobrá úvaha. BG dekarbonizace má z preventivních důvodů smysl již od nového auta, aby karbon neomezoval výkon motoru, spotřebu a emise. Pokud se nahromadí, tak je odstraňovaní vždy trochu složitější než prevence každých cca 15.000-20.000 km. Obzvláště u motorů s přímým vstřikováním, kde již ventil není "oplachován" palivem. 

https://www.amocar.cz/p/bg6567-dekarbonizacni-set-benzin


Jméno: Pavel P.

Datum: 26. 6. 2018

Dotaz:

Dobrý den,

úplně nechápu rozdíl, mezi BG 244 a BG 245, pro naftové motory. Popis je stejný. Mám Škoda Octavia II 1.9TDI 77kw. Rok 2006. Rád bych věděl, který je vhodnější.

Díky za info.

Dobrý den,
BG 245 je modernizovanější verze BG 244. Byl u ní zvýšen výkon vysokoteplotního detergentu, pro dokonalou očistu vnitřního prostoru vysokotlakých vstřikovačů, kde u nejnovějších systémů se vytváří tvrdé úsady. Doporučuji pro Vás BG 245.


Jméno: Marcin

Datum: 24. 6. 2018

Dotaz:

Dobry den, mam dotaz vlastnim peugeot 407 1.6hdi 80kW FAP
A koupil jsem sadu na kompletni dekarbonizaci 6568 je tento kit spravny pro muj motor? A navic mam najeto 186 000 km alespon si to myslim se mnou najel 50 000 km a jezdi to jinak nez pred koupi je to linejsi a hlucnejsi a dost kouri pomuze mi ta sada na komlpetni dekarbonizaci? A namel bych na zacatek pouzit vetsi baleni na proplach anebo staci to 325ml? Dekarbonizece myslim nebyla asi nikdy. Dekuji predem za odpoved.

Dobrý den,
Sadu jste koupil správnou a symptomy, které popisujete jsou opravdu nejčastějším důsledkem při nárůstu karbonových úsad a tím snížení výkonu motoru. Dekarbonizace by měla výkon vozu vrátit k lepším hodnotám. Při první BG dekarbonizaci a vyšších najetých km je lepší pro první aplikaci použít do nádrže větší (946 ml)) balení BG 244 - označení BG 24432.


Jméno: Roman O.

Datum: 23. 6. 2018

Dotaz:

Neprosel jsem emisemi,pomuze mi dekarbonizace rapidne znizit emise.Měl jsem přes 2,60 a povolena hranice je max 1,50 ? 

Dobrý den,
ano, dekarbonizace pomůže, máme mnoho takových případů. Jen musíte zvolit mezi aplikací v některém BG autorizovaném servisu přístrojovou dekarbonizaci, která je účinější s okamžitým efektem nebo pomocí BG kitu kompletní dekarbonizace, kde se to na emisích také projeví, ale bude to trvat vyjetí jedné nádrže. Pokud máte najeto větší počet km (50.000 a výše) tak doporučuji nejdříve aplikaci v servisu, kde se provede i dekarbonizace sání a pak jen preventivně pokračovat každých cca 15.000-20.000 km s kitem BG kompletní dekarbonizace.

1) kit BG kompletní dekarbonizace, kterou si můžete snadno aplikovat sám. Ta se provádí pravidelně 1x za 15.000 km a pokud nemá vůz již větší problémy - https://www.amocar.cz/vyhodne-sety-2


2) profesionální/přístrojová BG dekarbonizace, ta se provádí v našich aplikačních centrech. Zde si můžete vybrat nejbližší provozovnu a domluvíte si přesné podmínky.


Jméno: Radek 

Datum: 27. 5. 2018

Dotaz:

Dobrý den  potrebuji se zeptat zda tento  produk bg245 mohu použít do octavia2 facelift  r.v 2012  s filtrem  pevných částic . 2.0tdi 16v  děkuji za odpověď. Najeto 150000km

Dobrý den,
ano, zcela určitě můžete. Pokud máte najeto 150000 km, tak je ideální použít i na začátek větší balení a pak pravidelně pokračovat s normálním 325 ml balením.


Jméno: Jan N.

Datum: 21. 5. 2018

Dotaz:

Dobrý den. Chci se zeptat na přípravek BG 244. Vlastním vozidlo Ford C max z r.v. 12/2006. Najeto 210 000km. Chtěl bych provést PRVNI dekarbonizaci tímto pripravkem. Vozidlo zatím nevykazuje problém.
STACI POUZIT MALE BALENI 0.3L NEBO VETSI BALENI 0.9L??
Děkuji za info. J.N.

Dobrý den,
pokud má vůz najeto více než 150.000 km nebo vykazuje nějaké potíže, je doporučeno začít jako první s větším balením, a poté již pravidelně pokračovat s klasickým balením BG 244 (325 ml). Takže určitě aplikace většího balení BG 24432 bude prospěšná.


Jméno: Bedřich

Datum: 12. 5. 2018

Dotaz:

Dobrý den mám VW Touran 1,9 tdi 77kw bez DPF najeto 190000km.Hodlám měnit olej a komplet filtry,tím pádem chci použít sadu pro dekarbonizaci BG6568 KIT.Palivovy filtr mám měnit až po vyjeti nádrže nebo mohu hned?A pročistí tado sada trochu i turbo a Egr ventil?Děkuji za odpověď..

Dobrý den,
palivový filtr je vhodnější měnit po výměně oleje před aplikací produktu do nádrže, aby se účinná látka dostala v plné síle do vstřikovacího a spalovacího prostoru. Účinná látka se dostává všude tam, kde se pohybuje palivo a emisní plyny (výfukové ventily, výfukový trakt, EGR, DPF,.........), takže EGR ano, turbo dle jeho konstrukce.


Jméno: Jiří

Datum: 28. 4. 2018

Dotaz:

Zdravím pane. Mám zapečeně kroužky na Mercedesu ML320CDI. Teda si to myslím,nebot když se mi ucpal DPF natlačilo mi bionaftu-obcodní nazev Meřo-do oleje. od té doby žere olej. a to dost. před tim od výměny do výměny nedolíval jsem nic. Najeto 400 000, udelal jsem repas turba,olej nikde nekape. napln oleje je 9 litru. co mi doporučite. DPF už je ok. jen pro info-tenhle motor běžně najezdi 800 000km,když ma péči. dekuji.

Dobrý den,
v prvním kroku bych šel nejsnadnější cestou a aplikoval kit BG kompletní dekarbonizace pro motory s DPF, který si můžete aplikovat i sám. Pokud by to nepomohlo, ale ve většině případu stačí již tento krok, pak by musela následovat profesionální BG dekarbonizace u našich servisních partnerů, kde se provádí již náročnější dekarbonizace spalovacího prostoru a pístních kroužků pomocí přístroje.

https://www.amocar.cz/p/bg6575-dekarbonizacni-set-diesel-pdf


Jméno: Tony

Datum: 26. 4. 2018

Dotaz:

Zdravim, mam jaguar xjr 1999. 4litr v8 kompressor. Potrebuji dekarbonizaci motoru ,proplach atd... Prosim o radu jake produkty a postup . BG211? BG109? DEKUJI ZA ODPOVED

Dobrý den,
Dekarbonizaci můžeme rozlišit na dva postupy:

1) sada BG kompletní dekarbonizace pro benzínové motory, kterou si můžete snadno aplikovat sám. Ta se provádí pravidelně 1x za 15.000 km a pokud nemá vůz již větší problémy - https://www.amocar.cz/vyhodne-sety-2

2) profesionální/přístrojová BG dekarbonizace, ta se provádí v našich aplikačních centrech. Cena dekarbonizace není 100% všude stejná, záleží na hodinové sazbě provozovny, ale rozdíly nejsou nijak veliké. Také po dekarbonizaci sacího systému naftových motorů je nutné provést výměnu motorového oleje a filtru, zde je cena také dosti variabilní. 


Jméno: K. V.

Datum: 2. 4. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
vlastnil jsem Mazdu CX7, která citelně trpěla na zakarbonování. Teď jsem si pořídil novou Mazdu 3, s motorem 2.0 skyaktiv, 88kW (nyní najeto cca 800km) - benzín a z preventivních důvodů bych rád při výměně oleje používal vaši sadu BG 6577. U autorizovaného prodejce mi však bylo sděleno, že tyto přípravky nejsou schváleny pro vozidla Mazda, že mi při výměně oleje tuto proceduru odmítají provést a případnou aplikací se vystavuji riziku ztráty pětileté záruky na vozidlo. Samozřejmě jsem byl \\\"ujištěn\\\", že použitím org. náplní značky Mazda žádné zakarbonování nehrozí. Vzhledem k nutnosti každoroční návštěvy autorizovaného servisu, z důvodu dodržení záručních podmínek se Vás chci dotázat, zda u takto nového vozu nestačí po provedené výměně oleje aplikace přípravku BG 115 a BG 245, kterou si následně provedu doma nebo před odvozem vozidla k servisní prohlídce nalít do motoru přípravek BG 109 a klidnou jízdou jej odvézt do autorizovaného servisu a následně doma provézt aplikaci BG 115 a BG 245? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,
toto je bohužel obvyklý postup některých autorizovaných servisů, který je ovšem nelegální. Bloková vyjímka z roku 2004 již monopol autorizovaných servisů omezila a nemohou Vám vnucovat pouze jejich díly a materiál. Někteří prodejci stále nelegálně vyhrožují zákazníkům, že přijdou o záruku. Nicméně proces dekarbonizace žádnému schvalování nepodléhá a že je důležitým procesem je patrno i z doporučení různých výrobců automobilů. Mimo jiné BG dekarbonizaci doporučuje a provádí Subaru, Honda, Rover, Jaguar, BMW, Mercedes-Benz...

BG 109 - dekarbonizace olejového prostoru je zrovna nejprodávanější servis i mezi značkovými servisy po celém světě, jelikož je výsledek okamžitě měřitelný. Další dva produkty ze sady BG 115 a 245 je měřitelný až po určité době a to není pro autorizované servisy již důležité. Já bych se obrátil na jiný servis, který se bude ke mě chovat jako k zákazníkovi a mnou požadovaný servis provede. Ani to nemusí být značkový servis Mazda. Olej i dekarbonizaci si můžete na základě uvedené blokové vyjímky provést v jakémkoliv servisu a nepřijdete o záruku. Do značkového servisu můžete přijet, pokud chcete, s již vyměněným olejem a BG dekarbonizací. Vše je naprosto legální a některé značkové servisy o tom vědí, jen vyhrožují a nechovají se seriozně vůči svým zákazníkům.


Jméno: Martin

Datum: 30. 3. 2018

Dotaz:

Dobrý den.
Mám dotaz ohledně BG 44K PN208E. Používám ho teď aktuálně na motor 3,6 V6 FSI.
Otázka zní, stačí pouze 1 plechovka na kompletní vyčištění? Nebo je dobré aplikovat při další nádrži ještě jednu? Řekl bych že předchozí majitel jezdil pouze na N95 a tak si myslím že bude dost zakarbonovaný. Já jezdím jen na prémiový benzín. Abych se dostal k jádru věci, pomůže ještě jedna plechovka vyčistit více úsad, nebo ta 1 maximálně stačí a druhá by už byla zbytečná - bez účelu. 
Děkuji za odpověď

Dobrý den,
odpověď není samozřejmě úplně jednoznačná, neznáme množství úsad. Nicméně pokud se BG 44K aplikuje poprvé a vůz má najeto více km (50 000 a více), tak jak píšete, doporučujeme aplikaci po vyjetí nádrže opakovat. V žádném případě to nebude mít negativní efekt. Právě obráceně.


Jméno: Dan

Datum: 28. 3. 2018

Dotaz:

Dobry den,
zajimalo by mne pouziti pripravku BG 406 pro cisteni EGR ventilu.
Pouziva se stejny postup jako u obdobnych (tj do sani zahrateho diesel motoru prubezne nastrikovat) nebo jsou tam nejake odlisnosti ? Pomuze vycistit i saci ventily ?
Dekuji

Dobrý den,
to je častý omyl a chyba, kterou můžete dokonce poškodit motor. Je všeobecně nedoporučeno aplikovat jakýkoliv sprej do saní vznětových motorů za chodu motoru. Sprej se chová jako kapalina, a ta je v motoru za chodu nebezpečná. 

Jsou dvě možnosti na ošetření sacího a EGR systému:

1) Demontovat EGR ventil, aplikovat BG 406 na úsady nechat penetrovat a po chvilce opakovaně postříkat BG 406. Do sacího traktu také aplikovat BG 406 při vypnutém motoru opakovaně.
2) BG profesionální dekarbonizace v našich aplikačních centrech, kde se vše dělá za chodu a kompletní systém bez rozebírání - BG profesionální dekarbonizace spolu s vysokotlakým přístrojem, vytvoří velký tlak a produkt je rozprášen na velmi drobné kapičky (difůzi). Produkt se do sacího traktu aplikuje intervalově, což zajišťuje naprogramovaný časovač vstřikování. Tento postup je bezpečný a vysoce efektivní.  


Jméno: Miroslav

Datum: 23. 3. 2018

Dotaz:

Dobrý den, chtěl bych použít dekarbonizační sadu pro benzinový přímovstřikový motor 3,0l bmw 530i 2007 ve spojení s proplachem motoru před výměnou oleje. Sady pro benzínové motory jsou dvě - BG 6567 KIT nebo BG 6577 KIT a liší se aditivama do nového oleje BG 110 MOA nebo BG 115 MOA New. Kterou sadu prosím použít, když mi bylo řečeno, že mám zakoupit BG 115 ale u tohto výrobku jsem našel na stránkách informaci, že je vhodné pouze pro motory s malým počtem najetých km (do 50000 km) ?? Auto má najeto 230.000 km a dekarbonizace nejspíš zatím prováděna nebyla.
Taky bych měl zájem o strojovou dekarbonizaci sání (zarostlé sací kanály a ventily), proto se chci zeptat jestli je nějaké doporučené pořadí mezi dekarbonizací sáni, motorového prostoru (oleje) a spalovacího prostoru (vstřikovačů)?
Děkuji za odpověď.

Dobrý den,
určitě použijte BG sadu s aditivem BG 110. Nová BG 115 je spíše určená pro nové motory s přímým vstřikováním (GDi, FSI,.....) a připravena pro technologii filtrů pevných částic u zážehových motorů.

Druhá část dotazu: pokud chcete v našich centrech projít profesionální dekarbonizací, tak budete potřebovat pouze BG 109 a 110 pro dekarbonizaci olejového prostoru, pokud si to nenecháte udělat kompletně. postup profesionální BG dekarbonizace je v tomto pořadí:

1) sací systém
2) vstřikovací systém
3) servis ventilů a dokončení vstřikovačů aplikací do nádrže BG 208
4) pro benzínové motory - volitelně olejový prostor BG 109 a 110


Jméno: Patrik

Datum: 10. 3. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
když bych použil BG 109 EPR do motoru tak jak dlouho to může v motoru být než budu měnit olej? A je tam i nějaké riziko že se něco ucpe nebo tak něco? Děkuji.

Dobrý den,
přesný postup je 20 minut zážehový motor a 40 minut vznětový motor. Pokud se dodrží postup a olej ihned po dekarbonizaci vypustí, tak riziko nějakého "ucpání" není žádné.


Jméno: John

Datum: 2. 3. 2018


Dotaz:

Dobry den, hodlam pouzit bg 109 na proplach motoru pred vymenou oleje. Mam benzinovy bmw 330i. Tam je asi 6,5 litru oleje. Je mozne pouzit dve baleni te 109? Neublizi to nicemu? A totez se ptam na bg 208 jako cistici slozku benzinu. Nadrz je na vic jak 60 litru benzinu, lze bez problemu nalit dve baleni te 208? Diky

Dobrý den,
správné dávkování je:
BG 109
3,5 - 5,9 l obsahu motoru ....................1x 325 ml (jedno balení BG 109)
6,0 - 8,5 l obsahu motoru ....................2x 325 ml (dvě balení BG 109)
9,0 - 15,0 obsahu motoru.....................1x 946 ml ( jedno velké balení BG 10932)

BG 208
325 ml ošetří maximálně 75 l benzínu, takže by Vám mělo stačit jedno balení, ale pokud použijete dvě, tak problém nebude.


Jméno: Michal

Datum: 1. 3. 2018

Dotaz:

Dobrý den, mám vůz Peugeot 207 1.6 THP RC. Na vozidle proběhla dekarbonizace (ventilů, nějakýma granulema, nějakým přístrojem v servisu Peugeot)  mechanickou cestou. Vozidlo po zásahu jede lépe, ale bylo mi řečeno, že mám ještě karbon usazen i na hlavě pístu. Po změření tlaků válců mají všechny 4 stejnou hodnotu. Ukazatel vyšplhal na 9 barů. Což mi bylo řečeno, že je opravdu málo. Má to co společného s usazeným karbonem na hlavě pístu? V servisu mi bylo řečeno, že když se odstraní karbon na pístech, tak to nemá vliv na kompresní tlaky, ba naopak, když je tam usazený karbon, tak by prý měly být větší, ne menší. Vyřeší tento problém Bg-dekarbonizace v nějakém z jednich vašich servisů? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,
na zvýšení kompresních tlaků je 100% účinný produkt BG 109 EPR (je to i v názvu produktu: Engine Performance Restoration). Po použití jsou výsledky velmi citelné a měřitelné. 
Úsady na pístu sice nesnižují kompresní tlaky, ale mění kompresní poměr a dochází ke špatnému spalování paliva, to zvyšuje emise a samozřejmě narůstá množství karbonových úsad. Zde doporučuji aplikovat BG 24432 (vetší balení pro zvýšení efektu při větším množství úsad). Oba tyto kroky budou velmi prospěšné a čitelné. Budu rád, když se zpětně podělíte s výsledkem.

https://www.amocar.cz/p/bg244-diesel-fuel-system-cleaner

https://www.amocar.cz/p/bg109-epr-compression-performance-restoration


Jméno: Tomáš

Datum: 25. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
měl bych dotaz k vašemu produktu BG 245 k čištění naftového motoru.
Vlastním Škodu Octavii Tour s 1.9 TDI PD 74kW s najetými 195 000km. Přidávám posledních 8000km přípravek VIF a chtěl bych zkusit Váš produkt. Není mi jasné, jak mám produkt dávkovat. Na stránkách píšete, že stačí aplikovat celou láhev na maximálně 75l nafty. Moje nádrž má objem maximálně 55l. Znamená to, že naleju celý produkt do nádrže, natankuji plnou, vyjezdím nádrž do rezervy, a tím mám \"jistotu\", že došlo k pročištění motoru? Vybral jsem si správný produkt? Neměl bych aplikovat spíše BG 244?

Děkuji za zodpovězení mého dotazu.

Dobrý den,
vybral jste si správný produkt. BG 245 je modernizovaná verze BG 244 a dávkování je přesně jak píšete, do plné nádrže (je jedno jestli má 30 nebo 70 litrů, větší koncentrace je prospěšnější) maximálně 75 l, pak by se měl přidat druhý kus.


Jméno: Michal

Datum: 23. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
Mám škoda octavia 1.9tři 77kw a chci se zeptat právě jsem vyměnil olej a když nastartuji tak nejde motor pravidelně ale po chvilce se to zklidní a také když běží na volnobeh tak zápachá jako kdyby byl motor zapečeny co bych měl použít a jak vaše produkty.podle tacho je najeto 260000 km.děkuji za odpověď.

Dobrý den,
v tomto případě, pokud máte již olej vyměněn, tak aplikujte BG 244 a BG 112 dle návodu. BG 109 použijte, až budete olej měnit, to vyřeší kroužky i kompresní tlaky.


Jméno: Lukáš

Datum: 18. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den,

vlastním Hondu Civic Type R EP3, najeto zhruba 193xxx km, motor nevykazuje žádné vady, spotřeba oleje v normě pro tento typ motoru. Zvažuji koupi přípravku BG 208 44K spíše z důvodu prevence. Nehrozí nějaké riziko pokud motor nevykazuje žádné vady? Děkuji

Dobrý den,
produkty BG jsou právě stanoveny jako preventivní. Správně se používají hned od nového vozu, aby nedocházelo k zanášení karbonem. Pokud je už nějaký problém, je samozřejmě cesta komplikovanější. Takže se nemusíte vůbec bát a tím, že dáváte důraz na prevenci, tak děláte jenom dobře.


Jméno: Matus

Datum: 17. 2. 2018

Dotaz:

Dobry den aky je rozdiel medzi produktami 244 a 245?
A co je lepsie pre diesel 2,0 bez dpf? Je to jedno alebo je niektory produkt lepsi a horsi?

Dobrý den,
BG 244 je nejprodávanější EU produkt. Nová BG 245 zvyšuje účinnost ve vnitřním prostoru vstřikovačů, kde u nejnovějších motorů je vysoká teplota a ještě houževnatější karbonová úsada. Můžete použít obě varianty, ale pokud vůz je vyroben před rokem 2015, tak můžete aplikovat BG 244.


Jméno: Karel

Datum: 9. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den, prosím o radu. Vlastním druhým rokem VW Golf V Plus 1,9 Tdi (77kW) r.v. 2005 bez DPF s nájezdem 121000km v dobrém stavu a pravidelným základním servisem. Při měření emisí byla naměřena vyšší kouřivost. Technik mi doporučil provést dekarbonizaci motoru. Po výměně motorového oleje mám nájezd 2000km. Motor táhne, nijak nekolísají otáčky, olej neubývá. Přemýšlím nad použitím BG 244. Co by jste mi poradil? Děkuji za odpověď. K.

Dobrý den,
pokud máte vyměněný olej, tak bych pro zlepšení stavu aplikoval BG 244 do palivové nádrže (můžete aplikovat 2-3 ks nebo rovnou větší balení, tím pro první aplikaci zvýšíte účinek) a do oleje bych dal BG 112. Při výměně oleje bych určitě použil BG 109. To je osvědčený postup.


Jméno: Stanly

Datum: 7. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den, mám transportera T4 r.v. 2002, 111Kw, kod motoru AHY, najeto 800 000 Km. Od výměny do výměny oleje dolévám cca 3 litry oleje. Je možné u těchto km provést kompletní dekarbonizaci. Pokud ano, zamezí se úniku takového množství oleje? Dočetl jsem se , že dekarbonizací při takovém to množství oleje tomu spíše ublížím. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,
spíše bych šel cestou pomalou a pokusil se stabilizovat spotřebu oleje. Určitě bych udělal dekarbonizaci vstřikování a ventilů BG 244, zde bude ovlivněna (zanesena olejem) funkce vstřikovačů, to nebude mít na úsady v olejovém prostoru vliv. Jen se zlepší funkce vstřikování. Dále doporučuji aplikovat do motorového oleje přípravek BG 112 a BG 107, to by mělo spotřebu oleje redukovat. Teprve v dalším kroku po cca 15000-20000 km, pokud se spotřeba oleje ustálí, tak bych doporučil dekarbonizovat olejový prostor.



Jméno: Martin

Datum: 6. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den,  obsahuje bg 110 moa chlor ve vazane forme ? Diky

Dobrý den,

BG produkty chlor neobsahují!


Jméno: Pavel

Datum: 4. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den, vlastním bmw 320d 110kw euro4 CR. Najeto 165tis, problémy s autem nemám žádné, spotřeba,kouřivost, vše normální. Přemýšlím však o nějaké ochraně+preventivním vyčištění vstřikovačů a čerpadla. Tankuji vždy jen plnou(cca62-64l) na Euroilu-diesel bez biosložky+přidávám  60ml VIF + 300ml  kvalitního 2T oleje o specifikaci JASO FD pro vylepšení mazivosti nafty.  Myslíte, že by bylo vhodné použít BG244 946ml jako první preventivní ošetření? Můžu ho případně nalít i do této směsi co mám nyní v nádrži (mám skoro plnou)? Děkuji za Váš názor+radu, P.

Dobrý den,
použití BG 244 je dobrou volbou na prevenci vstřikování a spalovací komory. Jen bych se vyhnul příměsi oleje v naftě při aplikaci BG 244. Možná zkuste zauvažovat o našem aditivu nafty, který má velmi silný lubrikant a další komplexní vlastnosti.

https://www.amocar.cz/p/bg225-dfc-hp

Nebudete muset přidávat aditivum a plus olej do nafty. Vše velmi efektivně zvládne naše BG 225.

- 1x za cca 15 000 km = BG 244 do palivové nádrže
- při tankování BG 225


Jméno: Josef

Datum: 3. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
vlastním golf 1,6 TDi (77 kw), v současnosti mám najeto 208 tis. , EGR ventil odešel ve 205 tis (výměna za nový) a vodní pumpa ve 140 tis, jinak bez problémů. Autu se snažím věnovat maximální péči  a tankuji jen Vervu od Benziny. Tento tyden jsem nechával dělat výměnu oleje včetně všech filtrů a zároveň jsem dozvěděl o dekarbonizaci přípravky od BG. Před další výměnou si nechám určitě udělat kompletní dekarbonizaci. Má otázka ale směřuje na použití přípravku BG 24432 (aplikace do palivové nádrže).
1. Zda při použití tohoto přípravku nedojde ke znehodnocení nového oleje (zda je nutné olej potom vymenit, protože jak uvádíte, při provedení profesionální dekarbonizace je nutné olej vyměnit)?
2. Jak je možné zatěžovat motor po dobu aplikace tohoto přípravku (do vyjetí nádrže)?
3. Jak rychle se doporučuje vyjed nádrž s přípravkem BG 24432?
4. Nehrozí nějaké poškození motoru.
5. Dá se nějak srovnat učinnost tohoto přípravku s Super diesel aditiv od Vif.

Předem moc děkuji za poskytnuté informace.

S pozdravem

Josef N.

Dobrý den,  pane Novotný,
tady jsou odpovědí:

1) k degradaci motorového oleje nedojde, pokud je motor v pořádku, tak jsou to oddělené systémy
2) můžete jezdit zcele běžně, žádné omezení není nařízeno
3) není to sice přesně stanoveno, ale vždy je lépe to vyjet ve větším zátahu (během několika dnů nebo i jedné cesty) než po několika km denně, ale pokud nebudete jezdit denně 10 km, tak není problém i ve více dnech
4) v žádném případě!
5) VIF je aditivum nafty, který by měl vylepšovat jeho původní funkci a zvyšovat mazivost. BG 244 nevylepšuje funkci nafty, není to aditivum. Nafta pouze dostane účinnou látku na místa, kde dojde k odstranění karbonových úsad.

Pokud chcete srovnat aditivum, tak můžete vyzkoušet BG 2256 aditivum, kde je opravdu velmi silný lubrikant a čistící složky. Myslím, že to poznáte hned při první aplikaci do nafty (konzistence je někde jinde). Bohužel nás nechtějí do testů zařadit, že to není maloobchodně dostupný produkt. Ano, je to velmi silný produkt, který smějí prodávat pouze naše aplikační centra nebo přímo od nás, takže není běžně dostupný.

https://www.amocar.cz/p/bg225-dfc-hp


Jméno: Jaromír L.

Datum: 1. 2. 2018

Dotaz:

Dobrý  den. Prosím  o  radu. Koupil  jsem  před  rokem WV Touran  1,9 TDi,  r.v. 2006, naj. cca 180000. Cca v září 2017  začal systém  občas  hlásit   při  jízdě  \"závada  na  motoru\" a provoz spadl  do  tzv. \"nouzového  režimu.\"  Motor nečoudí, neozývá  se  kovový  hluk, v  podstatě mu  nic  nechybí. Naučil  jsem  se vypnout  a  znova  za  jízdy  nastartovat  a  zase  jezdím třeba  i  týden bez  problému. Závada se  projevuje nečitelně,  tedy nelze  jednoznačně  říci,  při  jakém či  kterém  režimu  se zrovna  závada  projeví. Ale současně to řeším. Na  diagnostice našli  3 možné  závady a  začal  jsem  tedy vylučovat:
1.  zhaviče- vyměnil  jsem,  nepomohlo-tak   další  diagnostika
2. váha vzduchu-vyměnil  jsem,  nepomohlo. Montér má  podezření  na  turbo, ale to  se  rozchází  jak  s  některými názory jiných, tak  na  webových recenzích. Zkrátka,  není  to zcela jasné a tak  vyčkávám a  hledám  dále, neboť turbo  už je  dražší  záležitost,  tak  chci  mít  jistotu. Ještě  musím  dodat,  že  při  zap.  klíčku  vyskočí  hláška \"emise - do  dílny.\"To  mě směřuje  k tomu, že  by  mohl být vadný nebo  zakarbonovaný EGR  ventil  nebo  Lambda sonda. A  protože  na  webu  hledám a  hledám, a  jak  jsem tak  telefonoval  tak   slyšel  i  názory,  že  je  zakarbonovaná  regulace  turba. Objednal  jsem  se  tedy na dekarbonizaci všeho. Má to  proběhnout  14.2. Myslíte si, že mé postupy jsou  racionální, že nedělám  zásadní  chyby, a že poslední  moje volba \"dekarbonizace\"  věci  pomůže  a  nijak  neublíží? Nebo  byste  poradil  ještě něco? Děkuji

Dobrý den,
diagnostika na dálku není snadná, ale to co popisujete se opravdu tváří jako problém s výfukovým systémem motoru (EGR, DPF,.................), jsou to obvyklé příznaky. Kompletní dekarbonizace je z našeho hlediska samozřejmě správná volba, jelikož odstraníte úsady nejen z výfukového systému, ale z kompletně celého palivového a spalovacího systému. Zde karbon dost často omezuje řádnou funkci a není to vždy na diagnostice viditelné. Jen se objevují chyby, které popisujete. Po dekarbonizaci se z velké části procent problém vyřeší nebo výrazně upraví. Jak jsem říkal, na dálku to nechci úplně posuzovat, ale já bych postupoval stejně. Nejprve kompletní dekarbonizace motoru, která není nějak finančně náročná a pokud problém přetrvává, tak bych přešel k dražším zásahům. Myslím, že to nebude potřebné a problém dekarbonizace vyřeší.

Budu rád za zpětnou reakci po provedené dekarbonizaci.


Jméno: Ondřej

Datum: 21. 1. 2018

Dotaz:

Dobrý den, lze v 1.fázi dekarbonizace kdy se do starého oleje naleje pripravek s autem jet př 20km a poté olej vyměnit nebo se doporučuje pouze na 20 min na volnoběh?
Dekuji Ondřej

Dobrý den,
je nutné dodržet předepsaný postup aplikace, a to je vozidlo bez zátěže. Můžete ale zvednout volnoběžné otáčky na 1000-1200 ot/min.


Jméno: Miloš

Datum: 19. 1. 2018

Dotaz:

Dobrý den, lze použít přípravek BG 208 44k i k dekarbonizaci 4-válcové motocyklu (karburátorů)?
Díky Miloš

Dobrý den,
ano, samozřejmě lze, jen se sníží koncentrace přípravku. Ideální je použití balení přímo pro motorky:

https://www.amocar.cz/p/bg6900-kit-kompletni-dekarbonizace-motocykly


Jméno: Robert T.

Datum: 11. 1. 2018

Dotaz:

Dobrý den,
rád  bych koupil nějaký produkt jako příměs do palivové nádrže, který by mi mohl pomoci k vyčištění EGR ventilu. Raději si nechám poradit od profesionálů. Vlastním vůz Škoda Super, 2.0 TDI, 125 kW kód motoru CFGB. 

Děkuji za vstřícnost a Váš čas.

S přáním hezkého dne 
Robert T.

Dobrý den,
ideálně, pokud jste nikdy BG dekarbonizaci nepoužil, nebo má vůz již trochu obtíže, použít BG 244 do palivové nádrže ve větším balení BG 24432.

https://www.amocar.cz/p/bg244-diesel-fuel-system-cleaner

V druhém kroku, při výměně oleje, je velmi prospěšné použít BG 109. 
https://www.amocar.cz/p/bg109-epr-compression-performance-restoration


Jméno: Pavel Č.

Datum: 10. 1. 2018

Dotaz:

Dobry den.Chci se zeptat kde se bere ta jistota ze odstranenim karbonu se s motorem nic nestane? Octavia 2 1,9 Tdi 77 Kw 4x4.Byl jsem na dekarbonizaci vstrikovacu.Cekal jsem od toho to co se pise atd.Po dekarbonizaci vstrikovacu jsem se nestacil divit jaky se dely veci.Zadne zlepseni co se tyce vykonu hlucnosti spotrebe jsem nepoznal.Spis naopak.Po prijezdu domu se v Rj motoru objevila zavada 000772-vynechani zazehu 4 valce.Nejak jsem tomu nedaval duraz a myslel jsem ze po odstraneni zavady z Rj bude vse v poradku.Najednou z niceho nic zacla padat nafta i kdyz jsem mel treba pul nadrze takze kdyz jsem to potreboval tak jsem nenastartoval.Auto zaclo bile kourit s prominutim jak prokoply kamna a spotreba o te radsi mluvit nebudu.Dlouhodoba byla i v zime 6,1 pred dekarbonizaci a po se nedostanu niz nez na 6,9 l .Vodu i olej auto nezere a tyhle veci co jsem psal se zacly vyskytovat az po dekarbonizaci.

Dobrý den,
je mi líto Vaší zkušenosti, nicméně nepíšete jakou dekarabonizaci jste podstoupil (jaké produkty, strojní aplikace v aplikačním centru nebo vlastní aplikace). Další důležitá informace je stáří vozu, najeté kilometry. Popřípadě, jestli znáte hodnoty vstřikovačů, když byl vůz na diagnostice? 

Takto na dálku se mohu domnívat, že byly již mechanicky poškozeny vstřikovače (větší korekce) a větší množství karbonu po uvolnění ze vstřikovačů tento problém jen ukázal. Bohužel, je to jen přidružený efekt, jelikož BG dekarbonizace, které chemicky mění pevné skupenství karbonu na plynné nemá vliv na mechanické poškození ani ho nemůže vrátit zpět. Pokud byly již vstřikovače špatné, tak by se to projevilo stejně, jen možná o něco později. Ale jak říkám, neznám podrobnosti, tak jen odhaduji. 

Profesionálních BG dekarbonizací se provádí jen v ČR a SR několik desítek tisíc ročně a s podobným problémem se na nás ještě nikdo neobrátil. Určitě je důležité zjistit další faktory a podrobnosti, abychom mohli stanovit co nastalo. Pokud děláme auta s velkým počtem najetých kilometrů, tak je to poslední záchrana před výměnou vstřikovačů. Pokud dekarbonizace již problém nevyřeší, pak je nutná výměna vstřikovačů. Je to jednoduchá a levná diagnostika problémů. Je důležité podotknout, že pokud vstřikovač má za sebou více než 100.000-200.000 km, bez jediného preventivního zásahu (dekarbonizace, ultrazvuk), pak řidiči nemohou očekávat zázraky. Vstřikovače trpí špatným palivem, provozem, to vše vytváří úsady, které jsou velmi houževnaté a pokud se pravidelně neodstraňují, tak dochází k postupnému opotřebení, vydírání. Není žádný nástroj jak to vrátit zpět. Máme plno endoskopických snímků vstřikovačů po cca 5.000-10.000 km, které jsou zanesené velkým množstvím úsad. To je trend, který se více stupňuje. Pravidelná prevence je v současné době velmi důležitá. Pokud se o vstřikovače pravidelně staráme, tak není problém ani u Common Rail vstřikovačů s více než 250.000 najetých kilometrů.


Jméno: Osvald S.

Datum: 4. 1. 2018

Dotaz:

Dobrý den poprosím vás o řadu máme Nissan Juke 1,2DigT povedal nám v servise že je zakarbonovany motor viete nám stým pomoct? Aka je cca cena komplet dekarbonizace? Ako dlho to trvá? A Este jev do či možem na zákon autě ist kvam do servisu nakolko SME z Piešťan Slovensko. Alebo máte niekoho aj v naším okolí?
Dakujem za skoru odpověď.

Dobrý den,
BG profesionální dekarbonizace je velmi účinná, a tento problém by měl být odstraněn. Cena dekarbonizace není 100% všude stejná, záleží na hodinové sazbě provozovny, ale rozdíly nejsou nijak veliké. Také po dekarbonizaci sacího traktu je nutné provést výměnu motorového oleje a filtru, zde je cena také dosti variabilní. Nejlepší pro Vás bude, když si z našich provozoven vyberete tu nejbližší a domluvíte si přesné podmínky z konkrétní provozovnou. Adresu Vám zdělí prodejce na Slovensku:

Adrián Budaj DEKARBO

Telefon: 908903224
www: www.dekarbo.sk

Kompletní čas na celý servis je cca 2-3 hodiny a cena je kolem 3.000 Kč za dekarbonizaci spalovacího, sacího a výfukového systému. Ještě by se k tomu měla přidat dekarbonizace olejového prostoru, ale ta se provádí s výměnou motorového oleje. Zde je cena závislá na ceně oleje a filtru přípravky jsou zhruba 600 Kč.

Dalším servisem může být servis filtru pevných částic DPF - dle jeho stavu.


Jméno: Lumír Ch.

Datum: 28. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat, jestli po použítí přípravků BG 109 EPR před výměnou oleje je nutno do nového oleje přidat nějaký další přípravek. Jde o motor 1.9 tdi PD. Problém  se spotřebou oleje nemám. 

Děkuji.

Dobrý den,po aplikaci BG 109 je vhodné použít s olejem produkt BG 110 pro benzínový motor nebo BG 112 pro naftový motor. Sice to není 100% nutné, ale zabráníte následujícímu vzniku úsad během provozu a o více než 250% zvýšíte oxidačně-termální stabilitu oleje. To zabrání jeho degradaci, tvorbu úsad a zanášení sacího systému výpary z oleje.

100% kombinace, která je několik desítek let prověřená je BG 244 nebo BG 208 do paliva, BG 109 do starého oleje a BG 112 nebo BG 110 s novým olejem. Tím máte kompletně motor ošetřen, zbaven úsad a opět v plné kondici, nízké spotřebě a emisích.

https://www.amocar.cz/p/bg6568-dekarbonizacni-set-diesel


Jméno: Jaromír D.

Datum: 21. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den, mám problém se svým obstarožním BMW E65 735i (motor V8 N62B36A) v podobě velmi špatného spalování. Lidé okolo aut mi doporučovali se zaměřit na podtlakový systém, zkusil jsem vyměnit vakuovou pumpu, hadice atd., problém přetrvává, motor někdy jde normálně a někdy se dusí a vibruje. Svíčky jsem pro jistotu vyměnil také, rovněž váhu vzduchu. Stále stejný problém. Pak jsem na youtube náhodou našel video \"jak na to\" o tom, že tyhle motory (euro 3) trpí na ucpávání sekundárního vzduchového systému a jak se to čistí. Používají na to jakýsi přípravek který zřejmě rozpouští právě karbon a další věci co tam být nemají, nevím co pro tento způsob čištění použít z Vaší nabídky. Kontaktoval jsem Váš partnerský servis kde mi bylo řečeno, že do dekarbonizace kvůli nájezdu 270000km nepůjdou a doporučili mi rozebrání systému sání a mechanické čištění. Co bych si měl objednat? Dále mám podezření na přicpaný palivový systém někde... ať už filtr nebo vstřiky - použil jsem do paliva prostředek na čištění, ale bez účinku, dá se nějak systém vyčistit bez nutnosti výměn všech částí postupně?  Díky moc za rady, přeji pěkný zbytek dne.

Dobrý den,
to co Vám doporučil partnerský servis je asi nejlepší řešení. Sundat sání, to není nic extra složitého. Mimo motor z něj dostat úsady, pak sání vrátit a udělat BG dekarbonizaci bez rozebírání a výměny dalších dílů. Tím bude ošetřen celý motor. 

To sání se doporučuje sundat z důvodu možných větších úsad, které v sacím traktu bývají a snižují účinnost BG produktu v místech, kam se nelze jednoduše dostat. Také z bezpečnostních důvodů je to takto lepší.

Toto je osvědčený a velmi účinný postup, který by měl problém s úsadami vyřešit.


Jméno: Petr P.

Datum: 19. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den, mám Toyotu Avensis 1.8 VVTi z roku 2002. Tyto motory mají větší spotřebu oleje již z výroby. Mě však spotřebuje 2l na 1000km. Po všech konzultacích by se mohlo jednat o zkarbonizované pístní kroužky. Pomůže mi vaše sada BG?
Mám se pokusit si tuto dekarbonizaci udělat sám nebo mám využít službu profesionální dekarbonizace motoru?
Děkuji.
Petr

Dobrý den,
ano, BG kit kompletní dekarbonizace je účinný i na úsady na pístních kroužcích. Aplikaci zvládnete sám a myslím, že pro začátek, kdy nejsou úsady extrémní, by to mělo být dostatečné. Pokud by problém přetrvával, tak druhá možnost je se objednat u našich partnerů na profesionální BG dekarbonizaci.


Jméno: Michal V.

Datum: 16. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den.
Rád bych se zeptal na způsob dekarbonizace staršího motocyklu HD 2002 karburátor
Pravděpodobně zamesený jízdou na nedovřený sytič (vadný bovden táhla)
Je nutné přidávat aditivum (2.přípravek sady) do nového orig. oleje? Nebo by stačila  208100 44k do benzínu a  109100EPR před výměnou oleje? Dávat jakýkoliv Váš přípravek přímo do spalovacího prostoru nad píst(do otvoru svíčky) a nechat ho tam nějaký čas (minuty) působit (a protočit bez svíček=vypláchnout) asi nebude vhodné. (Ani v doporučeném poměru směsi bezínu)

Dobrý den,
samozřejmě můžete aplikovat každý přípravek zvlášť nebo ho vůbec nepoužít. Jen kombinace všech třech produktů je 100% odstranění karbonu a následné preventivní ošetření celého systému. Každé vynechání produktu snižuje celkový efekt.

Postup, který uvádíte, se provádí v našich aplikačních centrech, kde jsou již extrémní úsady na pístních kroužcích. Nejprve bych aplikoval kompletní BG kit dekarbonizace a pokud by problém nebyl ze 100% vyřešen, tak bych šel cestou aplikace přímo do spalovací komory při vypnutém motoru. Produkt, který se na tento náročnější zákrok používá je BG 211, ale celý postup je pro profesionálně vyškolené mechaniky. Jelikož pokud PRODUKT Z MOTORU 100% NEVYTOČÍTE/NEVYSUŠÍTE, TAK MŮŽE DOJÍT K MECHANICKÉMU POŠKOZENÍ MOTORU.


Jméno: Miroslav O.

Datum: 15. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý deň,
mám motorku Honda XRV 750 r.v. 1991, najazdených 77tis. km. chcem použiť sadu pre motocykle BG109, BG 116, BG208 . Momentálne je tam nový olej -minerálny môžem BG výrobky použiť aj so minerálneho oleja? Po preplachu motora by som chcel používať syntetický olej - je možná táto zmena po použití prípravkov BG?
Ďakujem

Dobrý den,
z hlediska BG ani základního složení není rozdíl mezi minerálním a syntetickým olejem. Základ mají oba typy z ropy, takže můžete bez obav použít do obou typů olejů.


Jméno: David

Datum: 11. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den jak se použiva BG 406 THROTTLE BODY&INTAKE CLEANER  Odstranění úsad z EGR a sacího systému?  
Superb 1 1,9TDI  96kw

Dobrý den,

jedna bezpečnostní poznámka: je všeobecně nedoporučeno aplikovat jakýkoliv sprej do saní vznětových motorů za chodu. Sprej se chová jako kapalina, a ta je v motoru za chodu nebezpečná. 

Jsou dvě možnosti na ošetření sacího a EGR systému:

1) Demontovat EGR ventil, aplikovat BG 406 na úsady nechat penetrovat a po chvilce opakovaně postříkat BG 406. Do sacího traktu také aplikovat BG 406 při vypnutém motoru opakovaně.

2) BG profesionální dekarbonizace v našich aplikačních centrech, kde se vše dělá za chodu a kompletní systém bez rozebírání - BG profesionální dekarbonizace  


Jméno: Tomáš O.

Datum: 10. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den. Měl bych dotaz na Vaše produkty. Mám VW Passat b6, 2.0 tdi. Zajímá mě: kdybych teď použil tu bg 244/245, nalil jí do nádrže a jezdil. V průběhu jara 2018 mě bude čekat výměna oleje a tak při tom bych chtěl použít tu bg 109. Moje otázka je, můžu tu 245 použít třeba už teď a tu 109 až na jaře? Nebo by bylo nejlepší to použít nějak hned při sobě, abych s tou 244 počkal až tesně před výměnu oleje. Rád bych, aby to mělo co největší účinnost, když už bych to aplikoval. Děkuji za odpoveď.

Dobrý den,

obě cesty jsou v podstatě oddělené, tak můžete aplikovat každou zvlášť. Nemusí se olejová a palivová cesta najednou, účinek nebude snížený.


Jméno: Jiří Z.

Datum: 4. 12. 2017

Dotaz:

Dobrý den, mám ještě dotaz, po použití přípravku BG 109 se uvolnili pístní kroužky a nyní bych chtěl použít BG 208 44k,  i BG 110 MOA. Olej s filtrem mám již vyměněn a tedka nevím,  jestliže použiju do benzínu BG 208 44k, aby to neovlivnilo již nový olej. Prosím o radu. Do stávajícího nového oleje přidám BG 110 MOA, ale mám obavy o nový olej, aby se nekontaminoval. Děkuju za radu Jirka Z.

Dobrý den,
postup máte správný a můžete oboje s klidnou hlavou aplikovat:

BG 208 - nemá s olejovým prostorem nic moc společného. Obnoví funkci vstřikování, odstraní úsady z pístu a ventilů. Můžete aplikovat kdykoliv.
BG 110 - patří do nového oleje, kde zvýší několikanásobně oxidačně-termální stabilitu motorového oleje, tím prodlouží jeho životnost a výkon. Také obsahuje detergenty a disperzanty, které nedovolí tvorbu úsad v olejovém prostoru.


Jméno: Jiří Z.

Datum: 2. 12. 2017

Dotaz:

Po použití přípravku BG 109 EPR a výměně oleje + filtru, již žádný úbytek oleje. Je to u motoru v8 a tak si myslím, že opravdu byl nějaký ten kroužek připečený a tento zázračný přípravek na výplach motoru musím jen chválit. Vše bylo nové v motoru, ale bralo to olej. A tak můžu jen doporučit. Děkuji J Z.

Dobrý den,

děkujeme za zpětnou reakci. BG 109 je opravdu revoluční produkt.


Jméno: Jiří Z.

Datum: 26. 11. 2017

Dotaz:

Dobrý den, prosím mám motor v8 ameriku a chci použít BG 109 EPR, protože mám nejspíš zapečený nějaký ten kroužek. Těsnění na ventilech je nové, ale stále bere olej. Motor je sestaven z nových dílů, ale nejspíš špatně zajetej i nevhodnej olej na zajetí. Myslíte si, že v případě zapečených kroužků, by přípravek BG 109 EPR mohl kroužky uvolnit? Mám v motoru 5 litrů oleje. Děkuji moc

Dobrý den,

samozřejmě záleží na tom, jak jsou kroužky "zapečené", to se nedá na dálku moc specifikovat. Nicméně BG 109 je nejen na kroužky velmi účinný. Pokud je extrémně zapečený i horní kroužek, tak se přidává ještě druhý servis, ale ten už je složitější, jelikož se demontuje sání a aplikuje se produkt BG ISC 211 přímo do spalovací komory. Spojení těchto dvou postupů je i na velmi zanesený systém účinné, jen se musí provádět v proškoleném servisu.


Jméno: Jan A.

Datum: 14. 11. 2017

Dotaz:

Mám dotaz, když nechá udělat dekarbonizaci palivového systému a pak sání, vstřiky, EGR sys. a spalovací prostor, musím měnit vždy palivový filtr? 

Dobrý den,

výměna palivového filtru není po dekarbonizaci předepsána, takže nemusíte. A po použití BG 208 nebo 244 do palivové nádrže dojde i k částečnému očištění filtru, takže se vrátí jeho výkon.


Jméno: Jan G.

Datum: 9. 11. 2017

Dotaz:

Dobrý den.
Mám Fabii 1.2 HTP r.v. 2004  tří válec, benzín. Na motoru je najeto asi 150 000 km. Používám olej Mobil 1 . Je to nejkvalitnější olej jaký jsem na našem trhu našel a  který můžu použít. Olej měním po 15 000 km, za tu dobu nechybí ani deci, ani žádné jiné problémy s motorem nejsou, přesto věřím že po 150 000 km  bude motor značně zakarbonován. Prosil bych o radu jaké přípravky a jak je  použít abych ho vyčistil kompletně. (palivové i olejové cesty).

Dobrý den,

jak sám píšete, tak i když se o vůz snažíte řádně starat, tak ani nejlepší olej nedokáže plně zabránit vytváření karbonových úsad ve spalovacím, palivovém i olejovém systému. Pro Vás nejúčinější a nejjednodušší bude pravidelná aplikace BG kitu Kompletní Dekarbonizace. Tento zásah uděláte vždy 1x za 15.000-20.000 km (při výměně oleje) a tím bude kompletní systém ošetřen. Je to vysoce efektivní servis a měl by jste poznat rozdíl v jízdních vlastnostech i na spotřebě paliva.

https://www.amocar.cz/p/bg6567-dekarbonizacni-set-benzin


Jméno: Lukas H.

Datum: 2. 11. 2017

Dotaz:

Dobry den.
Mam 1.9 TDI BXE bez DPF. Na diag. mam horsi hodnoty na prvnim vstriku. Vuz obcas lehce pocukava (houpe) na volnobeh. Muze mi pomoc nejaky z vasich vyrobku? Pripadne jaky? Jsou k nemu i postupy uziti, nebo musim do vaseho smluvniho servisu? Diky za info!

Dobrý den,

nejprve bych vyzkoušel nejjednodušší cestu, a to aplikaci BG 244. Buď malé balení nebo při potížích, které popisujete větší 1 l balení: 

https://www.amocar.cz/p/bg244-diesel-fuel-system-cleaner

Tím by se měly úsady ze vstřikovače odstranit. 


Jméno: Milan V.

Datum: 30. 10. 2017

Dotaz:

Dobry den,
mam skodu 120gls tzv. ulozenku. Pravdepodobne v nej posledny majitel pouzil nevhodny olej ktory zacal rozpustat karbon. Poprosim Vas o radu ako postupovat. Ja mam v plane preplachnut motor odporucenym olejom, od vyrobcu madit. Je tento postup vhodny? Dakujem za radu.

Dobrý den,

aplikoval bych do starého oleje přípravek BG 105 na odstranění karbonových úsad a s novým olejem bych doporučil BG 110 na zvýšení mazacích schopností nového oleje a oxidačně termální stability. Nic jiného bych nedělal.


Jméno: Dušan V.

Datum: 2. 10. 2017

Dotaz:

Dobrý den, měl bych na Vás dotaz, pomůže mě dekarbonizace při nadměrné spotřebě motor. oleje? Mám 7let starou Octavii 1,8 TSI a olej opravdu dolívám dost. Od mechanika mám informaci, že jsou zapečené píst.kroužky. Opravu mě spočítal asi na 50 000,-kč, a to se mě opravdu dát nechce. Díky za info popř. radu co použít.

Dobrý den,

spotřebu oleje můžete korigovat dekarbonizací (BG kit kompletní dekarbonizace), tím uvolníte kroužky a následně do oleje spolu s BG 112 i přípravek BG 107, který zvětší molekulární strukturu oleje a zabrání jeho ztrátám. Tento postup je osvědčený.

https://www.amocar.cz/p/bg6568-dekarbonizacni-set-diesel

https://www.amocar.cz/p/bg107-rf-7-oil-treatment


Jméno: Luděk K.

Datum: 27. 9. 2017

Dotaz:

Dobrý den, zakoupil jsem výrobek BG 109 EPR. Na plechovce je originální návod, kde je psáno, že se má nechat v motoru 10 minut při 1200 otáčkách, ale v přelepeném českém návodu je uvedeno, že se má nechat na volnoběh 20 minut u benzínového a 40 minut u naftoveho motoru. Jaký postup je správný?
Děkuji za odpověď. Luděk K.

Dobrý den,

jelikož se jedná o produkt, který je určen i pro autoservisy, které mají k ruce více možností (diagnostiku, zkušenosti), tak je pro řidiče čas aplikace snížen. V servisních podmínkách se provádí 30-40 minut při 1200 ot/min - nastaví se pomocí diagnostiky. Jelikož pro řidiče, kteří si to aplikují sami, není úplně jednoduché udržovat zvýšené otáčky po cca 20-40 minut, byl technologický postup upraven, tak aby účinnost byla vysoká a aplikace nebyla příliš náročná. Takže rozpětí 15-30 minut je v normě. Pokud budete držet cca 20 minut zvýšené otáčky na 1200, tak tomu jen prospějete, ale není to 100% podmínka.


Jméno: Roman P.

Datum: 6. 9. 2017

Dotaz:

Dobry den, mohu prosim nalit aditiva do oleje do uplne noveho auta? Dekuji moc. Roman P.

Dobrý den,

to je právě hlavní účel BG produktů = PREVENCE, takže je správné aplikovat hned od prvních kilometrů a nenechat nikde vzniknout úsady. Pak každých cca 15 000-20 000 km opakovat celou BG sadu a motor nebude mít problém s úsadami, spotřebou, výkonem a emisemi. Máme zákazníky s více než 300 000 km s původním vstřikováním i DPF filtry:)

https://www.amocar.cz/vyhodne-sety-2

Dobrý den,
mám s vašimi produkty nejlepší zkušenosti. Vlastním Iveco a mám najeto 370 000km a vše je původní. Jen jsem nevěděl jestli do oleje mohu nalít BG 112, teda jestli se nepletu. Používám ještě BG 244. A je to opravdu luxusní.

S pozdravem 
Roman P.


Jméno: Pavel W.

Datum: 27. 4. 2017

Dotaz:

Dobrý den přeji,

zakoupil jsem Váš výrobek na výplach motoru diesel BG109, dále do paliva BG244 ten jsem již aplikoval. Výplach teprve budu dělat a potřeboval jsem zjistit zda-li po výplachu a výměně oleje a filtru, je potřeba dát ještě aditivum BG112, nebo můžu jezdit bez aditiva s novým olejem. Mám motor 1,6HDI.

Děkuji za Vaší odpověď
Pavel W.

Dobrý den, 

můžete samozřejmě jezdit bez BG 112, ale výsledek nebude stoprocentní jelikož BG 112 udrží motor bez úsad a zabrání těkavosti oleje. Nedáváte do oleje nic nepatřičného, jsou to všechno prvky které tam jsou nebo mají být, ale ve větší míře, aby se zvýšil jeho výkon. 

 Děkuji a přeji hezký den

3. 5. 2017

Dobrý den, na Vaši radu jsem dokoupil ještě aditivum BG 112 a proceduru jsem dnes udělal, musím říct že s výsledkem jsem byl mile překvapen, kolik nečistot šlo z motoru pryč. A teď motor pěkně běží z novými náplněmi.  Mám najeto 235 000 km to jen pro informaci. Opravdu nejlepší přípravky na našem trhu.

S pozdravem

Pavel W.


Jméno: Pavel T.

Datum: 30. 10. 2016

Dotaz:

Dobrý den,
četl jsem různé recenze i na aditiva do olejů a varují před obsahem chlóru a jiných agresivních látek, které nakonec v motoru udělají větší škodu než užitek (koroze, vydření rozpuštěným karbonem, atd). Máte k tomu aditivu do oleje nějaké vysvětlení?

Dobrý den, k aditivaci oleje - olej by se měl aditivovat pouze prvky, které jsou běžné v olejích (vápník, zinek, hořčík). Další látky jako chlór, síra, atd. jsou opravdu korozivní a tím i nebezpečné. S produkty BG nemusíte mít strach, používáme pouze klasické aditivní prvky, ale ve velkém množství, aby to bylo na výkonu oleje znatelné a naší patentovanou látku, která odstraňuje úsady a zabraňuje jejich tvorbě. Je stejná jako v produktu, který jste si již ověřil v praxi. Je inertní vůči materiálům v motoru. Je to 100% bezpečný produkt a opět poskytuje velký výkon v oxidačně-termální životnosti.



Nenašli jste co jste hledali? Neváhejte se zeptat: